.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک یک میلیاردي مازندرانیها به جشن عاطفه ها

مردم نوعدوست و خیر اندیش مازندران یک میلیارد ریال هدایای نقدی و غیرنقدی برای کمک به دانش آموزان نیازمند به پایگاه های ستد احسان و نیکوکاری کمیته امداد مازندران تحویل نموده اند . 
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای روزه داران و تقدیر و تشکر از حضور پرشور مردم نوعدوست و خیراندیش استان در مراسم جشن عاطفه ها تاکنون هشتصد میلیون کمک های نقدی و دویست میلیون ریال کالا و اجناس شمارش و تفکیک شده است ، وی افزود : درصد این هدایا تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد تا از طریق انجمن اولیا و مربیان مدارس بین دانش آموزان نیازمند توزیع شود و مابقی این هدایا از طریق کمیته امداد بین دانش آموزان تحت حمایت این نهاد توزیع خواهد شد .
مدیرکل کمیته امداد مازندران با تقدیر و تشکر از همکاری صمیمانه صدا و سیما ، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج با ستاد احسان و نیکوکاری در برگزاری مراسم جشن عاطفه ها گفت : هموطنان عزیزی که تاکنون موفق به شرکت در مراسم جشن عاطفه ها نشده اند می توانند کمک های خود را به دفاتر کمیته امداد شهرستان ها تحویل و یا هدایای نقدی خود را به شماره حساب 3314 نزد بانک صادرات شعبه میدان شهدا ساری قابل پرداخت در سراسر استان واریز نمایند .
همچنین کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در اطلاعیه ای با اعلام انزجار از جنایت های رژیم اشغالگر قدس ، اسرائیل غاصب و دعوت از امت حزب ا... و همیشه در صحنه برای حضور در همایش سیاسی و الهی روز قدس برای حمایت از انتفاضه ملت مظلوم فلسطین اعلام کرده است که امدادگران کمیته امداد امام خمینی (ره) سراسر استان مازندران با حضور در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس آمادگی دارند کمک های نقدی امت حزب ا... وهمیشه در صحنه و قهرمان و بیدار کننده ملل مظلوم جهان در حمایت از ملت مظلوم و ستمیدیده و مبارز فلسطین برای مقابله با غده چرکین وسرطانی اسرائیل غاصب جمع آوری کنند .
لازم به ذکر است ، کمک های جمع آوری شده در راهپیمایی روز قدس به حساب ملت مظلوم و مبارز فلسطین واریز خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.